Sila Klik Di Sini

AKTIVITI MESTICA

Berikut adalah jadual terkini show dan aktiviti Mestica buat masa ini. Jangan lupa untuk bertemu kami di venue-venue berikut:

  • 9 Mac Juri pertandingan Nasyid Nadwah Islamiah IPMA di Kolej MARA Banting pukul 8.30 malam
  • 10 Mac Majlis penutupan Minggu Penghayatan Islam Kolej Ke-9 Universiti Malaya pukul 9.00 malam
  • 24 Mac Roadshow Anugerah Nasyeed.Com di Village Mall Sungai Petani Kedah pukul 2.00 petang
  • 31 Mac Konsert Malam Kesenian Islam bersama Hijjaz dan Mestica di Kuala Langat pukul 8.30 malam
  • 13 April Malam Anugerah Nasyeed.Com di Dewan Muktamar Pusat Islam, KL pukul 8.30 malam
  • 12 Mei walimatul arus Nur Sofea di Kg Parit Buaya, Muar, Johor

Untuk sebarang tempahan bagi urusan persembahan dan sebagainya boleh lah berhubung dengan wakil kami saudara Razin di talian 016-232 1980 atau email di alamatmestica313@gmail.com

Monday, August 8, 2011

Saringan Festival Nasyid Pulau Pinang

Festival Nasyid Pulau Pinang peringkat saringan telah berlangsung dengan jayanya pada 23 Julai 2011 di Perbadanan Perpustakaan Pulau Pinang, Seberang Jaya. Dalam saingan kali ini Mestica teleh dijemput untuk menjadi juri pertandingan bagi memilih 10 pasukan terbaik daripada 18 pasukan yang bertanding. Pasukan yang bertanding mewakili pelbagai agensi kerajaan, swasta mahupun istitusi pendidikan.

Bergambar kenangan bersama sebahagian peserta

Secara umumnya masih banyak ruang untuk diperbaiki setiap pasukan yang bertanding jika berhasrat membawa cabaran Pulau Pinang di peringkat kebangsaan. Mereka masih punya masa kerana saingan akhir peringkat negeri akan berlangsung pada bulan oktober nanti. Syabas kepada pasukan yang terpilih ke peringkat akhir dan kepada yang tidak terpilih, usahlah berputus asa. Perbaiki kekurangan yang ada dan sertai lagi pertandingan akan datang.

No comments: