Sila Klik Di Sini

AKTIVITI MESTICA

Berikut adalah jadual terkini show dan aktiviti Mestica buat masa ini. Jangan lupa untuk bertemu kami di venue-venue berikut:

  • 9 Mac Juri pertandingan Nasyid Nadwah Islamiah IPMA di Kolej MARA Banting pukul 8.30 malam
  • 10 Mac Majlis penutupan Minggu Penghayatan Islam Kolej Ke-9 Universiti Malaya pukul 9.00 malam
  • 24 Mac Roadshow Anugerah Nasyeed.Com di Village Mall Sungai Petani Kedah pukul 2.00 petang
  • 31 Mac Konsert Malam Kesenian Islam bersama Hijjaz dan Mestica di Kuala Langat pukul 8.30 malam
  • 13 April Malam Anugerah Nasyeed.Com di Dewan Muktamar Pusat Islam, KL pukul 8.30 malam
  • 12 Mei walimatul arus Nur Sofea di Kg Parit Buaya, Muar, Johor

Untuk sebarang tempahan bagi urusan persembahan dan sebagainya boleh lah berhubung dengan wakil kami saudara Razin di talian 016-232 1980 atau email di alamatmestica313@gmail.com

Monday, August 15, 2011

Mini Konsert Mestica @ Unifest UiTM Penang

At the backstage

Unifest 2011 kali ini membuka peluang kepada kami untuk menjejakkan kaki ke UiTM Pulau Pinang buat kali pertama. Apatah lagi kami dapat memasuki kampus 'baru' UiTM yang belum siap ketika zaman kami masih di kampus. Cuma yang kami tahu kampus yang didirikan di bekas tanah sawah terkenal dengan 'charlie' .. siapa charlie? itu kena tanya warga kampus UiTM Penang la..huhu.. Kami berada di UiTM selama 2 hari iaitu pada 29 dan 30 Julai. Hari pertama kami menjadi juri untuk pertandingan nasyid inter IPT dan malam kedua kami membuat persembahan sempena dengan mini konsert kami di Unifest.

Sesi autograf : Ingat diorang je boleh ambik gambar?Kami pun boleh.. huhu :)

Walaupun kami kali pertama membuat persembahan di sini, sambutan yang diberikan cukup positif. Penonton pun sporting dan memberi respon yang bagus dan ia menyebabkan kami lebih bersemangat untuk beraksi di pentas. Di awal acara pihak penganjur sempat 'mengenakan' penonton dengan mengatakan kami tak dapat membuat persembahan kerana terpaksa pulang ke Kuala Lumpur atas sebab yang tidak dapat dielakkan. Hmm.. ramai juga yang terpedaya dengan gimik itu.. sebenarnya kami ada je kat belakang pentas tu..huhu Apapun terima kasih UiTM! .. Nanti jemput kami lagi yer!

No comments: