Sila Klik Di Sini

AKTIVITI MESTICA

Berikut adalah jadual terkini show dan aktiviti Mestica buat masa ini. Jangan lupa untuk bertemu kami di venue-venue berikut:

  • 9 Mac Juri pertandingan Nasyid Nadwah Islamiah IPMA di Kolej MARA Banting pukul 8.30 malam
  • 10 Mac Majlis penutupan Minggu Penghayatan Islam Kolej Ke-9 Universiti Malaya pukul 9.00 malam
  • 24 Mac Roadshow Anugerah Nasyeed.Com di Village Mall Sungai Petani Kedah pukul 2.00 petang
  • 31 Mac Konsert Malam Kesenian Islam bersama Hijjaz dan Mestica di Kuala Langat pukul 8.30 malam
  • 13 April Malam Anugerah Nasyeed.Com di Dewan Muktamar Pusat Islam, KL pukul 8.30 malam
  • 12 Mei walimatul arus Nur Sofea di Kg Parit Buaya, Muar, Johor

Untuk sebarang tempahan bagi urusan persembahan dan sebagainya boleh lah berhubung dengan wakil kami saudara Razin di talian 016-232 1980 atau email di alamatmestica313@gmail.com

Saturday, August 22, 2009

Mubarak Ya Ramadhan

Asslamualaikum wbt..
Dikesempatan ini Mestica ingin mengucapkan selamat menjalani ibadah puasa kepada semua teman-teman yang senantiasa menyokong perjuangan kami di lapangan seni sejak sekian lama. Terima kasih atas sokongan anda semua. Kami juga ingin memohon maaf jika kami ada melakukan kesilapan dan kesalahan selama ini. Semoga kita semua dapat menjalani ibadah dengan sempurna di bulan yang penuh barakah ini. Bersama-samalah kita memanfaatkan peluang pesta beribadah ini dengan meningkat iman dan takwa kita kepada Allah SWT.

Nantikan kemunculan album Seri Aidilfitri yang turut memuatkan lagu terakhir rakaman Allahyarham Ustaz Asri Ibrahim yang menggabungkan Mestica, Rabbani, Muadz, Algebra, Amrain, Sofieya dan Itqan yang akan berada di pasaran dalam minggu kedua Ramadhan.Kami tinggalkan kalian dengan sebuah videoklip nasyid yang berjudul Lord of Ramadhan dendangan sebuah kumpulan nasyid yang berpengkalan di Eropah iaitu CoTu.


No comments: