Sila Klik Di Sini

AKTIVITI MESTICA

Berikut adalah jadual terkini show dan aktiviti Mestica buat masa ini. Jangan lupa untuk bertemu kami di venue-venue berikut:

  • 9 Mac Juri pertandingan Nasyid Nadwah Islamiah IPMA di Kolej MARA Banting pukul 8.30 malam
  • 10 Mac Majlis penutupan Minggu Penghayatan Islam Kolej Ke-9 Universiti Malaya pukul 9.00 malam
  • 24 Mac Roadshow Anugerah Nasyeed.Com di Village Mall Sungai Petani Kedah pukul 2.00 petang
  • 31 Mac Konsert Malam Kesenian Islam bersama Hijjaz dan Mestica di Kuala Langat pukul 8.30 malam
  • 13 April Malam Anugerah Nasyeed.Com di Dewan Muktamar Pusat Islam, KL pukul 8.30 malam
  • 12 Mei walimatul arus Nur Sofea di Kg Parit Buaya, Muar, Johor

Untuk sebarang tempahan bagi urusan persembahan dan sebagainya boleh lah berhubung dengan wakil kami saudara Razin di talian 016-232 1980 atau email di alamatmestica313@gmail.com

Tuesday, December 14, 2010

Pelancaran Produk Terbaru Mu'min

Pada 30 Okt yang lepas Mestica telah dijemput untuk mengadakan persembahan sempena pelancaran produk terbaru Ubat Gigi Mukmin bertempat di Restoran Sri Melayu KL atas kapasiti kami selaku juri tetap dan duta Bintang Nasyid Mu'min 2010. Turut membuat persembahan menghiburkan tetamu ialah johan BNM Kuala Lumpur dan majlis telah dikendalikan oleh penyampai sensasi Hot FM Kieran. Sempat juga kami berborak panjang dengan Kieran selepas majlis selesai. Masa tu banyak cerita pasal bola je. Maklumlah malam tu kan final Piala Malaysia.


Dalam majlis itu Ubat Gigi Mu'min turut memperkenalkan duta mereka iaitu Wardina Safiyyah. TV advert tentang produk terbaru juga turut disiarkan untuk tontonan para hadirin. Memang class TV ad dia. Nampak eksklusif sejajar dengan imej Mu'min selaku pengeluar ubat gigi halal no 1 negara. Selamat maju jaya diucapkan kepada Ubat Gigi Mu'min!

No comments: