Sila Klik Di Sini

AKTIVITI MESTICA

Berikut adalah jadual terkini show dan aktiviti Mestica buat masa ini. Jangan lupa untuk bertemu kami di venue-venue berikut:

  • 9 Mac Juri pertandingan Nasyid Nadwah Islamiah IPMA di Kolej MARA Banting pukul 8.30 malam
  • 10 Mac Majlis penutupan Minggu Penghayatan Islam Kolej Ke-9 Universiti Malaya pukul 9.00 malam
  • 24 Mac Roadshow Anugerah Nasyeed.Com di Village Mall Sungai Petani Kedah pukul 2.00 petang
  • 31 Mac Konsert Malam Kesenian Islam bersama Hijjaz dan Mestica di Kuala Langat pukul 8.30 malam
  • 13 April Malam Anugerah Nasyeed.Com di Dewan Muktamar Pusat Islam, KL pukul 8.30 malam
  • 12 Mei walimatul arus Nur Sofea di Kg Parit Buaya, Muar, Johor

Untuk sebarang tempahan bagi urusan persembahan dan sebagainya boleh lah berhubung dengan wakil kami saudara Razin di talian 016-232 1980 atau email di alamatmestica313@gmail.com

Wednesday, September 16, 2009

Mestica @ PKNS Shah Alam

Bergambar sebelum show

Kompleks PKNS Shah Alam adalah antara tempat wajib untuk Mestica membuat persembahan setiap kali Ramadhan menjelang. Kompleks PKNS Shah Alam adalah tempat tumpuan dan popular di kalangan penduduk sekitar Shah Alam untuk membeli belah sempena hari raya. Malah ramai juga yang datang dari luar Shah Alam untuk membeli belah kerana harganya yang agak murah dan barangannya yang menarik. Kumpulan-kumpulan nasyid juga selalu membuat persembahan dan aktiviti di sini. Hijjaz Records contohnya pernah membuat pelancaran album Carta IKIM.fm di sini.

Persembahan Mestica

Persembahan Mestica kali ini pada 6 September 2009 agak santai dan meriah dengan kehadiran Abang Abon yang turut bertindak sebagai pengacara. Celotehnya membuatkan pengunjung kompleks PKNS ketawa riang walaupun berpuasa. Mestica telah menyampaikan 4 buah lagu dan turut diselang seli dengan soalan kuiz untuk pengunjung bertuah. Selain itu artis baru Hijjaz Records iaitu Leya Az Zahra turut sama membuat persembahan dengan menyampaikan 2 buah lagu. Salah satunya ialah lagu Segalanya Milik-Mu iaitu lagu Mestica yang dirakamkan kembali oleh beliau.

Persembahan Leya Az Zahra

Sebagaimana biasa persembahan tamat dalam pukul 5 petang. Kali ini Kerol tidak dapat hadir kerana tidak sihat jadi kami buat persembahan bertiga sahaja.

Mestica dan Abg Abon

No comments: